2012. november 30., péntek

Szóval az a helyzet, hogy innék INNÁK, mert sikerült lenyomniuk a torkomon pár deci bort meg egy jobb féle házi körtét, ami így triggerként hatott. Alacsony az ingerküszöböm, igen. De nem tudom elérni a társaság*, mert egyik se képes bekapcsolni a kurva telefonját. Faszom. Most igyak magamban (rossz vége lesz), vagy keressem meg őket a közeli helyeken dombokon hegyeken**, hátha ott vannak? (Annak is rossz vége lesz.)

Egyébként görcsösen belém rögzült az, hogy de-vel meg és-sel nem kezdünk mondatot, meg néhány ilyen apró nyelvtani szabály. Mert bár rühelltem, gyűlöltem a magyartanárunkat, a nyelvtant szerintem tök jól tartotta és egészen szerettem és nem is voltam rossz nylevtanból (irodalomból meg egyszer félévkor majdnem buktam, dehát kit érdekel, felvételihez csak a matek kellett). Szóval a lényeg, hogy olyan pusztulatosan nem szar a helyesírárom (remélem), mint általában, de már meguntam hogy de-vel meg és-sel nem kezdünk mondatot, meg hogy nincs "deviszont", szóval leszarom. Nyelvében él a nemzet, legalábbis amíg nem becézünk mindent agyon.

*Mert napirajz óta random elhagyjuk a tárgyrag.
**Gyűlölöm azt a dalt.

4 megjegyzés:

  1. Sikerült, mégsem lett rosz vége. So much win for yesterday.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. (bocsi, véletlen délután idétlenkedtem a másik google accountommal)

    de most tisztára elszégyelltem magam ettől, hogy nem kezdünk de-vel vagy és-sel mondatot,bár nem is ezt akartam mondani, hanem hogy sztem ez neked való: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/263622_491832837523849_1812630008_n.jpg
    :D

    VálaszTörlés