2013. április 22., hétfő

Itt a tavasz és duhajkodni akarok, de legalábbis közterületen alkoholt fogyasztani és késő éjjel ingben sétálgatni a kis budai utcákon.

Persze itthon vagyok és már az épp elég mozgás egyhuzamban, hogy felkelek reggel, felöltözök, bemegyek az egy szem órámra, végigülöm és mire hazaérek már vállam, hátam is fáj faszán. Szóval ennyit arról, hogy nem fáj már a vállam. Ha a hátamon mozdulatlanul fekszem az ágyon, nna akkor valóban nem érzek már semmit.

Még pénteken voltam újra orvosnál. Állítása szerint ez bizony meggyógyult, úgyhogy akkor nyújtsam ki oldalra meg előre a karomat. Itt kicsit képen röhögtem, majd mondtam, hogy nem, de aztán végül kb 30-40 fokban el tudtam emelni a testemtől. Ma meg már vízszintesen is tudom tartani, úgyhogy kurvajó vagyok! Persze mindezt merevítővel, mert a nélkül még alig bírom egyáltlán megtartani a vállam, de majd szépen fokozatosan naponta egyre hosszabb időtartamokra le fogom venni. Ja meg persze gyógytornászt kell keresnem, ami így egyszeri google kísérlet alapján kurva drága lesz, de majd hugim segít mert úgyis ilyesmivel foglalkozik meg tuti van ismerőse.

2 megjegyzés: