2013. június 28., péntek

Megint comint out-olok egyet így félrészegen. A könnyűdrogokról lesz szó.

Őszintén bevallom, hogy eddig tudtommal* nem fogyasztottam semmi ilyet, legfeljebb ha buli volt beleszívtam egy füves cigibe, de tényleg ez is max három alkalommal, max két slukk. Szóval nem vagyok egy nagy kábítószer fogyasztó és ezt fiatalabb koromban a szüleim által kapott neveltetésnek köszönhettem, most pedig a közel beteges bizalmatlanságomnak.

Mert egyébként kurvára érdekel a dolog. Engem ne érdekelne? Aki a szó szoros értelmében élvezi az alkohol által olkozott féltudatlan állapotokat, aki gyermeki kíváncsisággal éli át valahányszor ismeretlen helyzetbe kerül.

Az egyetlen és tényleg egyedülálló problémám, hogy nem lehet ezeket a szarokat gyógyszertárban kapni. Mert így, asztal alatt, én nem vagyok hajlanó venni kb semmit sem. Így, hogy nem tudom, azt ki csinálta, hogyan tesztelték, mennyire tiszta és milyen élettani hatásai vannak, így nem. És akor itt vagyunk európa közép-keletén és ott tartunk, hogy nemhogy nem téma ennek a szabályozása, inkább adót vetünk ki minden pénzforgalomra.
Pedig én aztán tényleg nem szeretném heroinnal lövöldözni magam, vagy metamfetamint pöfögtetni, épp csak picit füvezni vagy egy-két dizájner szart enni, de már csak azért se ártana valamilyen körülmények közt legálissá tenni ezt a sok szart, hogy ellenőrizhető legyen a fogyasztók száma, a balesetek könyebben megelőzhetők legyenek, a termékek adott szabványnak megfelelően legyenek előállítva, és meg lehessen adóztatni ezt is, ne pedig a kikúrt befektetésekre tegyenek még 6% eü járulékot.

Szóval könyörgöm, úgy vennék a gyógyszertárban füvet, vagy valami pörgős szart, tényleg csak kíváncsiságból, és még a 27%-os ÁFA-t és egyéb rárakott járulékokat is szívesen adnám ki, csak baszki tudjam, hogy nem valami szennyezett fos ami adott esetben még ki is nyírhat. Faszom.

*Mert aztán ki tudja, lehet, hogy valamikor amikor épp fosrészeg voltam rommá rufizták a piámat és megerőszakolt két csaj. I wish.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése