2013. október 31., csütörtök

A szombatra visszatérve. Nem történt semmi különös, csak a betervezett egy üveg bor a dunaparton helyett e végeztével még elmentünk kocsmázni, aminek a végeztével már nem nagyon tudom, hogy mi történt. Annyit sikerült összerakni, hogy egy idő után valahol a nyolcker kis zsákutcáin tévelyegtem tökegyedül, ahonnan -megrémülve, hogy itt bizony engem meg fognak késelni- egy remek 6 perces telefonos navigációval ismerősöm -aki szintúgy részegen tartott hazafelé- eljuttatott valahova, ahol volt taxi. Taxiba be, 5 perc furikázás, azt mondja itthon vagyunk. Kiszállok, nem tudom, hogy hol voltam, de onnan még barangoltam egy darabig, mígnem találtam egy éjszakai busz megállót, ahonnan egy jó fél óra buszozással sikerült beérni a városba, majd akkor onnan már valahogyan haza.

Az undercover drug enforcement ügynök talán onnan jöhetett, hogy lehet éjjel itthon még belenéztem egy The Wire* részbe, ahol épp nem járnak jól. Az Earth Wind and Fire meg onnan, hogy arra csörögtem itthon azt hallgattam hajnali három körül. Még jó, hogy utána nem mentem el bulizni valahova.

*Hands down best TV show ever.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése