2013. november 25., hétfő

Életemben nem neveltem virágot, kivéve amikor nagyjából általános iskola harmadik osztályos voltam és egy órai projekt keretében mindki otthon ültetett pár magot, aztán mérte napról napra, hogy nő a gaz. Szóval nincs semmi különös virágfétisem.

Ennek ellenére már amikor beköltöztem tudtam, hogy én itt bizony kurvára de virágokat fogok nevelni. A főbérlő még rám is hagyta ami itt volt a lakásban, csak sajnos ezek ilyen nagy, zöld, különösen egyhangú virágok*. Nem tudom a pontos típusukat, de mind megtalálható bármelyik unalmas közhivatal irodáiban. Sajnos ezekért annyira nem rajong a szívem, néha elfelejtem megöntözni őket, ebből lett az előző baleset is.

Én az ablakpárkányaimon akarok virágot nevelni. Ezer színben tarkán. Azt akarom, hogy nekem legyenek a legszebb gazaim az utcában és az összes nyugdíjas öregasszony az én ablakaimat irigyelje. És amint jön a tavasz, kurvára de arról fog szólni a blog, hogy épp milyen tápanyagot vettem és hogyan alakul a napsütéses órák száma az ablakaimban. Én szóltam.

*Esetleg ha kell valakinek nagy, zöld, egyhangú virág, szóljon!

6 megjegyzés: