2014. március 18., kedd

Nem tudom miért írok ilyen ritkán magamnak, pedig 20 év múlva még kevésbé fogok elmékezni a történtekre, mint most.

Halad szépen minden tovább. Király az új albi, az icipici szobám, a csöpögő csapok és a nehezen nyitható ajtó ellenére is. Cserébe persze itt van a Millenáris mellett, jóarc a lakótársam, laza a főbérlő (1x sem láttam még) és tök jó érzés minden reggel a 18-assal végigrobogni az egyetemig a parkok közt, dunapart mellett. Ágy még mindig nincs, de már ki van nézve, csak a főbérlői confirm-re várok.

A meló felemás. Egyrészt nagyon király mert ügyes, okos, jól képzett emberek dolgoznak itt (továbbra sem tudom, hogy én hogy kerültem ide, mindegy), vannak érdekes oktatások, stb. Az iroda persze nem olyan tarkabarka laza, mint az SAP-nél, a légkör is szigorúbb, de hát ilyen ez a szektor. Ami jobban zavar, az az, hogy habár foglalkoznak a cégnél nagyon tuti, (számomra) nagyon érdekes dolgokkal is, én pont nem azon a részlegen vagyok és a meló maga néhol elég monoton. Sebaj, lesz ez még jobb is, ha nem itt, akkor legfeljebb elmegyek a szomszédba. Engem meg lehet venni kilóra.

Ami mondjuk nem is lenne olcsó, hiszen még mindig bőven versenysúly felett vagyok, de már legalább araszolok lefele. Nyáron már büszkén fogok monokinizni. Hehe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése