2012. december 16., vasárnap

Tegnap egyrészt berúgtam, másrészt miközben jöttem hazafelé, megrugdostak. Mondjuk csak ilyen kertvárosi faszagyerekek lehettek, mert így másnap csak a piától fáj a fejem, mást nem nagyon érzek. A pia egyébként kitűnő volt mert betermeltünk hárman két kancsó bort (meg mellé némi szódát), a maradék fél üveg otthoni pálinkámat és meg se éreztük. Úgyhogy kénytelen voltam még utána átnézni a Zöld Gyémántba, aminek már a neve is csak rosszat sejtethet, de ezzel ellentétben egészen normális hely. Úgy értem rendesen ki vannak festve a falak és a legaljasabb vendég az a pár vihorászó huszonéves csaj volt. És akciós volt az "Alattomos" koktél.

Viszont ezen a rugdosós dolgon nem tudok megjegyzés nélkül átsiklani. Szóval spiccesen ballagok haza a négyes vili felé minding my own business, véletlen belebotlok egy 6-8 fős társaságba, ők meg megrugdosnak. Hát basszus hol élünk, hogy ilyet lehet, ráadásul nem is az Orczy parkban voltam, hanem a kibaszott néges villamos vonalán a Mester utca és a Boráros közt. Persze gondolom valamivel kiprovokálhattam ezt, de annyira részeg mégsem voltam, hogy bárkit sértegessek, sőt, alig voltam részeg. És még csak meg se rugdostak rendesen, el se vették az értékeimet (a részeg önbecsülésemen kívül), szóval csalódott is vagyok. (Bennük.) Mondjuk ennek így utólag örülnöm kéne. Azért örülök is, meg kell vallani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése