2013. március 29., péntek

Ma reggel kontroll. Úgy néz ki nem kell műteni, aminek így utólag már baromia örülök mert találtam valami oldalt, ahol orvosok magyarázzák, hogy ez milyen, hogy gyógyul, mikor érdemes műteni, stb. Azt meg explicite kiemelték, hogy azért nem érdemes műttetni senkinek, hogy vagány sebe legyen mert úgy vágják fel, hogy nem lesz szép. Meg a doki is mondta, hogy jól néz ki az új kép, meg kérésemre megmutatta a hétfőit és összehasonlítottuk, hogy mi változott és tényleg azért látható a javulás.

Még lenne kedvem írni arról, hogy egyébként mekkora gyökér vagyok, mert ovis korom óta nem iszom tejet, holott addig kb kakaón éltem. Oviban volt egy cimborám aki kitalálta hogy a tej az rossz és ne igyuk, én meg mentem vele és senki nem tudott visszatéríteni. Na ez azóta berögzült és én tejet nem. Jó legalább tejtermékekkel nincs semmi bajom. Tegnap pl megettem két egész kör medvesajtot is, mert naivan azt hiszem ennyi kalcium should make a difference. Szóval kurva jó ötlet volt nem inni tejet 20 éven át...

2 megjegyzés:

  1. hát nem akarlak kiábrándítani, de egy sebhely soha nem szexi/menő, vagy hasonló (nem, a kalózokon sem:D) és nem azért mert seb, hanem csak egyszerűen nem olyan dekoratív mint a filmekben. meg a színe is változik attól függően, hogy lebarnulsz/kiszárad a bőröd meg ilyenek.
    gyógyulj hamar! :)

    VálaszTörlés
  2. 1, Még kalózként sem?! :(

    2, Köszi!

    VálaszTörlés