2013. május 19., vasárnap

A ma hajnali alvás eredménye.

Állunk valami kisboltban, anyu, apu, hugi, én. Épp sorra kerülök, valami iszonyat fontos dolgot készültem venni, mindenféle papírokat kellett kitölteni róla. Anyám valamin elkezd problémázni, egyre idegesebb lesz. Én nyugtatom a pénztáros csajt, hogy folytassuk mert kell a cucc, közben anyám az idegességtől négerré változott. Ekkor én hátrahőköltem és a halántékommal megnyomtam egy gombot a mögöttem lévő polcon. Riasztó bekapcsol, pénztáros csaj csak néz ránk, de nem szólal meg. Én éreztem, hogy itt kurva nagy gáz lesz. Egy perc múlva a bolt ajtaján fegyert a vásárlókra szegezve lepéb egy FBI ügynök, egy szál alsógatyában és ingben. Ordítja, hogy "mi történt?" Mindenki feltett kezekkel hátrál, én mondom, hogy véletlenül megnyomtam azt a gombot. Megbilincsel, kérdezi milyen színű a gomb, mondom, hogy citromsárga-világoskék csíkos, mire leveszi a bilincset, mondja hogy most akkor ki leszek hallgatva, meg motyog valamit az orra alatt, hogy ez mennyi plussz munka, stb. Leültet egy asztalhoz, ad papírt, tollat. Az asztalnál ült még egy nő, de végig háttal volt nekem, nem szólalt meg, mégis lehetett érezni, hogy ő a főnök. Elkezdtem írni, hogy "megközelítőlg 20:54 perckor a pénztárnál..." és mire írtam egy sort a lap betelt/eltűnt a szöveg, vagy valami egyéb ilyen faszság történt. Közben észrevettem, hogy a kisujjamon van egy gyűrű, aminek a dísze csillagokat ábrázol és Sirius volt alá írva. Mikor már kb ötödjére álltam neki leírni a történteket és mindig jött valami gebasz, gecire meguntam az egészet és felébredtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése