2013. július 11., csütörtök

A mai nap úgy kezdődött, hogy a tegnapinak vége se lett igazán. Faszán egy percet sem tudtam aludni éjjel, aztán miközben forgolódom az ágyban egyszercsak jön föl a nap.
Reggel hatkor benyit a szobába egy merev részeg ismeretlen arc, hogy Helószia, telefont kérhetek adjatok pls. Kimászom az ágyból, adok neki, de mivel nem ismertem megvártam amíg beszélt. Kb annyit tudtam leszűrni a beszélgetéséből, hogy albérletben laktak, de tegnap véletlenül jól sikerült egy buli és reggelre szétverték a helyet, a főbérlő pedig kibaszta őket, úgyhogy most a koliban csövezik egy barátjánál. Gratulálok fiam.
Az egész nem alvásnak, meg reggeli performansznak azért megvan a pozitív oldala is. Ha már ébren vagyok hatkor, akkor ugyan menjünk be az okmányirodába személyit csináltatni. 6:55 körül értem oda, az ügyfélfogadás 8 órakor indul, de már hárman álltak előttem. Fél nyolcra voltunk vagy 25-en.
Hiába kaptam korai sorszámot, arra még bőven volt elég várakozási időm, hogy egy amerikai faszinak tolmácsosdit játszak. Szerencsére nem szimplán egy személyit akart elintézni, hanem.
A vállalkozását nyáron szüneteltetni szeretné, ehhez ügyfélkapun kitöltötték a feleségével a cuccot, de felcserélték az anyja keresztnevét és vezetéknevét, ezért elutasításra került a kérelmük. Azóta összeomlott a JAVA a gépükön és nem tudják (?!) megcsinálni újra. Fordítgatunk-ügyintézünk, kiderül ó ugyan nem ez a baj, hanem, hogy elgépelte egy nyomtatványban a vezetéknevet. Persze a felcserélősdi is baj, csak azt egy NAV-os papíron baszták el - mondja az ügyintéző. Én meg állok ott a cikkolvasós-sorozatnézős angolommal és akkor fordítsam ezt a sok hivatali szart.

Azért sikerült megoldani a dolgokat. Hazaértem, aludtam egy kényelmeset és most itt ülök és várom mi lesz a következő indokolatlan hülyeség a mai napban.

3 megjegyzés:

  1. pl írd át a blogcímemet másra, mert a régit megöltem. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg váratlan volt. Jó utazást!

    VálaszTörlés
  3. raadasul meg hazudok is, mert az kezelhetetlen. szoval majd inkabb itt. es koszi!:)

    VálaszTörlés