2014. április 25., péntek

Még jó, hogy megbeszéltük, hogy szigorúan pontban 8:00, Gellért Pékség. Én késtem egy laza 15 percet, haverom elaludt, úgyhogy 8:30 után picivel már a pékség előtt is voltunk. Utána az ICSA-ban egy fröccsel indítottuk ezt a remek napot, amelyen írtam (illetve inkább nem írtam) egy gyalázatos kisZH-t, végigültem egy rémrossz gyakorlatot és dolgoztam este fél hétig. Friday Night Party Hard.

Egészen kezdek megbarátkozni a munkahelyemmel, sőt -és bár ezt nehezemre esik leírni- még amit épp most csinálgatok az is kezd tetszeni, szóval ki tudja. Habár azért továbbra sem szeretném ezt csinálni hosszú távon, határozottan jobbnak tűnik most is a papucs-képeslap-törölköző értékesítés Mauritius-on, de hát egyelőre ezt dobda a gép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése