2014. április 10., csütörtök

Sokminden van, de a lényeg az, hogy nyilvánvalóan rajtam kívül mindenki party pooper. Ebben a kurva városban nem lehet találni olyan embert aki előbb-utóbb ne mondaná azt, hogy "oké akkor én innen már inkább csak hazamegyek".

Elég sokat ittam az elmúlt 2-3 hétben és ennek ellenére szerencsére nem volt semmi teljesen vállalhatatlan megmozdulásom. Szóval tök jó. Viszont tényleg érzem hogy ez picit most már sok, úgyhogy megiszom még hétvégén azt a maradék két üveg boromat, pénteken elmegyek sörözni, vasárnap meg koccintok bármivel amit lakótársam hoz nekem Prágából, de aztán ennyi most egy darabig. Kisdobos becsszóra.

Telefonáltam ma főnökömmel, akivel amúgy csak 1-2 hetente szoktunk beszélni. Nyomott nekem egy upskillinget, aminek a jórészét már tudtam és használtam is, meg aztán okos seggnyaló karrierépítő opportunista szarrágó fiatalember módjára felvetettem 1-2 ötletet és kérdeztem direkt olyat amit nem tudnék megcsinálni, de majd betrainel rá. Lényeg, hogy ugyan a great-great-en kívül nem nagyon mondott sokat, de érződött a hangján, hogy egyelőre nem terveznek kirúgni. Nem lenne rossz 40 órázni, biztos hogy első fizuból megvenném a Phillips retro boombox-ot.

4 megjegyzés:

  1. Kisdobos becsszóra, ez jó. :)

    Most indul a fesztivál szezon, jókor gondolsz arra, hogy nem iszol egy ideig.
    Sok szerencsét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz fesztivált nem láttam már vagy 3 éve, anynira nem aggódom. Meg ha nem sikerül, nem sikerül. A szándékot is lehet díjazni :D

      Törlés
    2. Ez igaz, szándék meg van, vagy már volt csak. :)

      Törlés
  2. https://www.youtube.com/watch?v=Wq-ZsxpKKBI

    ;)

    VálaszTörlés