2013. augusztus 9., péntek

Annyira lehangolóan gyenge volt a mai futás, hogy meg sem érdemlem a sört utána, dehát nincs ki kontrollt tudna gyakorolni felettem, szóval sör!

Ma voltam először a HC csoportban gyógytornán. A hangulat tényleg olyan király volt, ahogy a gyógytornász csaj ígérte. Az öregebb faszi büszkén mutogatta nekem, hogy melyik gyakorlattal hogyan kell csalni, amire egyébként szükség is volt. Jó hogy ugyan csak egy kilós kis súlyzókkal szórakoztunk, de fél órás szeánsz végére sikerült eléggé kinyírni a vállamat, felkaromat.

A koliban meg kitalálták, hogy ha már itt a nyár, akkor vizesblokk felújítás, úgyhogy mától egy hétig nincs sehol melegvíz, de a mi szárnyunkon hideg sem. Fasza. Egész gyorsan felülvizsgáltam azt a kijelentésemet, miszerint telibeszarom, felvesznek-e a helyre, ahol voltam. Nem ártana saját kis otthonos albiba költözni az ősszel, de akár azzal is kiegyeznék ha közös albi jóarc lakótárssal, de külön szoba és normális konyha a perverzióimnak. Hopp, a csülköt még meg kell írni.

2 megjegyzés:

  1. hugom lakótársat keres, jóarc, szintén külön szobát akar, meg normális konyhát, ahova néha átjárok sütni.. :D mondjuk még lakást sem talált, de ő legkésőbb szeptember 1-én költözik, az neked lehet, hogy korai..?

    VálaszTörlés