2013. augusztus 7., szerda

Okosan kitaláltam a tegnapi állásinterjú előtt, hogy majd felkelek fél órával korábban, kiírom a kérdéseimet, még egyszer utána nézek a cégnek, a potenciális főnökasszonynak, stb. Reggelre persze megváltoztak a prioritásaim és inkább aludtam tovább, épphogy beértem időben a helyre.
Egész jó hangulatban elbeszélgettünk hárman, a végén még egyszer rákérdeztek, hogy tényleg ez volt-e az első interjúm, mert egyébként elég ügyes voltam. Tök jó. Ők persze nem tudják, hogy azért voltam ilyen higgadt, percíz, mert kellően telibeszarom, hogy felvesznek-e. Aztán ma délután már hívtak, hogy menjek be harmadik körre is jövő héten, hát jó.

Közben hívtak egy fejvadász cégtől, hogy mizujs, mit keresek. Okosan megbeszéltem velük holnap délutánra egy telefonos interjút, addig bőven ki tudok írni egy csomó puskát magamnak, a fejvadászt megbízó helyről is tudok tájékozódni. Na vajon ebből eddig mennyi valósult meg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése