2014. január 18., szombat

Amúgy néha eszembe jut, hogy nekem milyen problémáim vannak az alkohollal (ha vannak). Értem az alat azt, hogy ok, nincs szükségem a mindennapi funkcióhoz alkoholra, de néha annyira elragad a dolog -akár csak így itthon, egyedül is-, hogy egészen vad dolgokra képes vagyok, nem beszélve arról amikor társaságban vagyok vállalhatatlan részeg. Egyszer még évekkel ezelőtt rákerestem, hogy van-e a közelben valamilyen AA meeting (volt), de végülis nem néztem meg, ami szerintem jó döntés volt, mert azért hiába 1-2-10 igencsak görbe este, arra még simán képes vagyok, hogy ha valami kötelezettségem van másnap, akkor ne igyak, szóval na, no AA egyelőre.

Viszont amin komolyabban gondolkoztam az a procrastinators anonymous, aminek ugyan sajnos nincs Bp-i heyi meeting-je, írták valahol, hogy CET vasárnap esténként  tartanak egy online chatszobát ahol mindenki "share their experiences" about what they have not done, and so on, etc. Of course I did not attend to any of these meetings too, de hát na legalább megadták az esélyt, blabla, sokat írok a többit majd találd ki te future Jimmy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése