2014. augusztus 3., vasárnap

Igencsak írhatnék neked sűrűbben Kedves Naplopóm, nemdebár?

Annyi minden volt, nem is tudom hol kezdjem, úgyhogy inkább frappánsan kihagyunk mindent, haha. Indiai-amerikai kisfőnök lelépett, viszont őszintén nagyon-nagyon kurvajó volt, hogy itt volt. Rengeteget tudtam tőle tanulni, kérdezni, amit telefonon/chat-en macerás lett volna és csapat budapesti maradéka (2 fő) tuti nem tudott volna megválaszolni. A meló is egyre érdkesebb, igaz sajnos van bőven, szóval egyik szemem így, másik úgy. Legalább adnak pénzt, úgyhogy a pofámat befoghatom.

Tegnap este életemben először körbefutottam a Margitszigetet, yaaaaaaaaaay. Igaz közben az északi csücsöknél megálltam a kisparkban nyújtani/gyúrni (haha), na de legalább ez is valami. Soha nem futottam még ennyit egyben mióta a nagyvárosban élek. Jaés a margitszigeti futópálya kurvajó. Alig éreztem a lábam, nagyon kényelmes. Ma ki akartam menni megint Szentendrére (nem volt elég a múltheti egy defekt), de mivel háromnegyed kettőkor keltem fel, meg amúgy is kurva meleg volt inkább csak egy Moszkva-Jászai-Megyeri híd-Moszkva kört tettem. Mozgok eleget így is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése