2014. augusztus 17., vasárnap

Ma valahogy megütött, el is tökéltem magamban, hogy ide szépen kifejtem. Én nem azért iszom (amikor ténylegesen dedikáltan iszom) hogy társaságban megfeleljek, vagy hogy fesztelenebb legyek, hogy butaságot csináljak, hogy másnap nevessek, hogy bla-bla-blablabla. Én azért iszom, amikor dedikáltan iszom ....

Ki nem szarja le. Valami olyat akartam írni, hogy a lényeg, hogy azért szeretek inni (akár egyedül is) mert teljesen érzem, hogy más vagyok ("belémmásszon az ördög"), bla bla ki érdekel. A lényeg az, hogy szeretek önfeledt lenni és élvezni azt, hogy nem magam vagyok 2-3 órán át. De persze közben egy ilyen kibaszott pinablogot írok a helyett, hogy menne tovább a Fu Manchu, vagy a Kyuss, a Tool, akárki. Csak ne egy kibaszott pinablogon töltsem már el azt a kevés időt, amikor végre egyedül vagyok, semmi dolgom, és élvezem a zenét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése