2014. augusztus 24., vasárnap

Péntek estefelé egy csillaghegyi sütögetés kellős közepén sikerült picit gúnyosan "sárkányölős-metál" kategóriába sorolnom az épp szóló folk/viking/black/sárká zenekart. Habár kaptam néhány rossz pillantást, de nem lett semmi baj. Kinőttem már ezekből.

Amúgy már 3x is körbefutottam a Margitszigetet. Egyre jobban megy a dolog, most már a vissza-oldalon se szenvedtem egyáltalán, sőt már-már könnyed szaladgálás volt. Időre is javulok, nyilván. Jaj kedden meg gratis Ghymes volt a Clark Ádám téren. Király volt. Utána meg berúgtunk -megintcsak- a Margitszigeten. Király volt.

Maholnap költözöm, az elmúlt egy évben ez a negyedik alkalom, ha jól számolom. Gratulálok Jimmy. Viszont erősen úgy gondolom, hogy a következő költözésnél már a saját kis kuckómba fogok cuccolni. Hajráhajrá.

2 megjegyzés:

  1. de ezt a négyszer költözést a csomó kaúcióval meg mindennel hogy csinálod? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, tudod ez a kaució dolog egyszer ki, egyszer be. Amúgy pl előző helyen ismersnél nem fizettem (kauciót).

      A nehezebb része a folyamatos pakolászás, hurolászás, de igazából most azt hiszem olyan helyet sikerült találnom ahonnan már csak akkor költözöm, ha már unalmas-komolyarcú dolgozó felnőttként saját lakásba/albérletbe megyek.

      Törlés