2014. június 4., szerda

Amúgy

Kurvára nem emlékszem a régi blogolos jelszavamra, de igazából az email címre se, amivel regisztráltam anno, szóval valszleg 80 évesen nem nagyon fogom már azt olvasgatni hogy akkor épp miket műveltem. IJ, veszett több is Mohácsnál.

Annyira vártam a szombati Akua Naru koncertet, hogy végül el se jutottam oda. Kezdésként megnéztük az Óriást a Szabadság téren, aztán véletlenül megittam közben két sört, utána egy üveg bort és tökvéletlenül máris a dunaparon aztán a deákon sörözünk. Sajnos a vége nem volt ilyen vidám, szegény hugimat keltegettem hajnalban, hogy segítsen már kiigazodni Budapesten.

Tegnap meg na végre Maiden volt. Iron Maiden basszameg. Vártam mint a kurvaélet és ezzel szemben akkora turn-off volt, hogy csak na. A zenekarral igazából nem is volt semmi gond (ok nem játszották a Hallowed Be Thy Name-t, ez megbocsáthatatlan), de úgy összességében na, ennél sokkal-sokkal többet vártam. Tanulság: ne menjünk úgy kurvanagy zenekar kurvadrága koncertjére úgy, hogy már előtte kétszer is láttuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése