2014. június 10., kedd

Ismét van biciklim Budapesten. Eszméletlen jó volt tegnap este 10-kor feltekerni Kelenföldtől ide a Moszkváig. Nyilván a Gellért tértől végig a dunaparton, kit érdekel, hogy másfélszer hosszabb így az út. Soha nem voltam oda az országúti bicajokért, vigyázni kell rájuk, nem lehet odacseszni bármelyi útpatkának, stb. Cserébe persze még úgy is simán suhantam, hogy meg voltam pakolva jó 10 kiló cuccal (plussz az én húsos csülkeim). Mondjuk azért el kellene vinni szervizbe valamikor, átnézetni minden rendben van-e, meg talán le is kellene festenem citromsárga-rózsaszín csíkosra. Jaés Donald kacsás dudám sincs még rá, de ami késik, nem múlik. Kezdődik a pimp-my-ride projekt.

7 megjegyzés:

  1. Ez azért fájt, citromsárga-rózsaszín csíkosra.. :D
    Pimp, kúl bringa amúgy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!

      Kerekek, nyereg, kormány pedig lila lenne!

      Törlés
    2. Én istenem, behalok rajtad. : D

      Ennél szebb összeállítást még éltemben nem láttam..

      Törlés
  2. Ez nem is országúti, hanem városi! Az országúti kereke még vékonyabb, nekem is ilyen van, akkora nyolcassal a hátsó kerekében, hogy ihaj, de semmi gáz vele már négy éve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó :( Ez teljesen lelombozott. Pedig alig 3 centi vastag a külső.

      Törlés
  3. Remélem is, hogy feldobod és még lesz katicás bukósisakod is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, a biztonság a legfontosabb! Ugyanezen okból szerzek majd cica alakú küllőprizmákat is a kerekekre.

      Törlés